Har du fått en lack- eller karosskada på din bil? Inga problem, vi hjälper dig!
Börja med att kontakta ditt försäkringsbolag för att få ett så kallat ”skadenummer”. Saknar du händelsevis en försäkring som omfattar skadan, kontakta oss gärna ändå för ett prisförslag.
När du gjort det bokar du en tid hos oss för en skadebesiktning.
Vi gör en bedömning av skadan och utifrån bedömningen bestämmer vi hur vi ska utföra reparationen och vilka delar som behöver beställas. Efter detta gör vi en kostnadskalkyl.
Detta kan ta upp emot en timme.
När skadebesiktningen är genomförd och vi fått klartecken från försäkringsbolaget får du en starttid för reparationen samt en beräknad tid för när vi kommer vara klara med reparationen av din bil.
Efter en skadereparation hos oss så är vi angelägna att våra kunder ska vara nöjda med det utförda arbetet. För att säkerställa det samt för att fånga upp eventuella synpunkter så genomför vi kundundersökningar via mail. Vi är tacksamma om du tar dig tid att svara!
Efter en skadereparation hos oss så är vi angelägna att våra kunder ska vara nöjda med det utförda arbetet. För att säkerställa det samt för att fånga upp eventuella synpunkter så genomför vi kundundersökningar via mail. Vi är tacksamma om du tar dig tid att svara!